עיצוב פנים מסחרי
הפרויקטים שלנו
עיצוב של עסק או משרד חייב ליצור חוויות חד–פעמיות, ולשלב בין אסתטיקה לרווחיות. באיזה אופן? התחושות שנעביר ללקוח באמצעות הבחירות העיצוביות שלנו ישפיעו על ההתנהגות שלו במקום, וכך גם ישירות על רווחיות העסק. תהליך העבודה מתייחס לצרכים של הלקוח ובנוי למידותיו – גם ברמת הקונספט העיצובי וגם ברמת מיקסום התקציב הנתון של הלקוח. אני מקפיד להשאיר את הלקוח במצב וודאות לאורך כל הפרויקט ולשקף לו את התהליך באמצעות מפרטים, טבלאות והדמיות רלוונטיות.







DIGITOUCH - תכנון ועיצוב משרד שיווק
כשחברה משפחתית מקימה בית לעובדים
שטח: 150 מ״ר.
בניין רקיע, מודיעין.
כשחברה משפחתית שהוקמה על ידי זוג מלא בסטייל מקימה בית חדש לעובדים שלה, ברור שהתוצאה תהיה מרגשת. חברת DIGITOUCH בחרה לעבור למשרדים חדשים בלב רובע העסקים החדש במודיעין, ומההתחלה היה ברור שתכנון המשרד חייב לדבר ״משפחה״ – החל מהבחירה להושיב את העובדים בעמדות עבודות משותפות במרכזו של המרחב (אחת מופרדות במחיצות אקוסטיות לשמירה על הפרטיות) ועד ההחלטה לא לוותר על סלון מארח וחמים. צבעוניות המשרד נשענת כמובן על המיתוג הקיים, אך גוון נוסף של מייפל עוטף התווסף לפלטת הצבעים, ונתן טעם של חמימות מחבקת. בחירת החומרים נלקחה מהעולמות התעשייתיים ושילבה בטון חשוף ומוחלק ותשתיות חשופות, כולן עטופות בגימור נקי ומעודן. והתוצאה? בית חדש ונעים לחברה משגשגת!











CTI - תכנון ועיצוב משרד הייטק
האם משרד יכול להיות מחולק כמו דירת מגורים?
שטח: 250 מ״ר.
שכונת מונטיפיורי, תל אביב.
המשרדים של חברת CTi היו תהליך מסקרן במיוחד – הרצון היה ליצור חלוקה שמזכירה דירת מגורים עכשיוית, הכל במטרה להדגיש את האווירה המשפחתית שכל כך מאפיינת את החברה. כך נולד מרחב פתוח ומזמין – במרכזו עמדות עבודה משותפות, ולצידן משרדים שקופים, שלא מהווים חסימה ויזואלית לאור הטבעי והאווירה האורבנית שמגיעה מבחוץ. התכנון הייחודי נעטף בגוונים חמים ונעימים לצד חומרים טבעיים ורכים, והתקרה נשארה חשופה וגולמית – דבר שמתחבר בצורה מדוייקת לסגנון הבוהמייני והמחבק של המשרד. גם אם לפעמים זה נשמע לנו לא טוב, המשרד הוא לעיתים הבית השני שלנו, ולכן חייבים לגרום לו להרגיש נעים ולהוות מקום שבו נוכל לשהות לאורך זמן בנוחות.














פרומדיס - תכנון ועיצוב משרד הייטק
חגיגה של ורוד וירוק
שטח: 250 מ״ר.
בניין המדע, נס ציונה.
הדבר הבולט ביותר שקפץ לי לעין בפגישה הראשונה עם חברת פרומדיס היה צבעי המותג – ורוד וירוק זועקים אחד ליד השני – מיד היה ברור שמדובר במשרד תוסס ומעניין. הסגנון העיצובי שנבחר משלב חומריות תעשייתית וגסה בשילוב עם אלמנטים מעולמות העיצוב הפופי. המשרד כהחלטה הוא משרד של נשים, ולכן החלטתי לעטוף אותו בחומרים טבעיים וחמים, דוגמת עץ ובטון, ולהעשיר אותו בזריקות צבע משמעותיות על הקירות והרהיטים. מבחינת החלוקה, יצרנו תחימה לאזורים ברורים, אבל ללא שימוש בקירות ומחיצות אטומות, על מנת לשדר פתיחות ואור במשרד. פינת הסלון צמודה לפינת האוכל והמטבח – בדומה לדירות מגורים – כך שהיא משמשת גם להתכנסויות כלליות של החברה וגם להפסקות יזומות של העובדים.














DATREE - תכנון ועיצוב משרד סטרטאפ
גאוות יחידה בתוך ארבע קירות
שטח: 250 מ״ר.
שכונת מונטיפיורי, תל אביב.















MEMPHIS - תכנון ועיצוב
משרד סטרטאפ
עיצוב ממותג הוא המתכון לחווית עובד מתאימה
שטח: 150 מ״ר.
מגדל אלקטרה סיטי, תל אביב.
עיצוב פנים שמסתמך על מיתוג הוא אחד הדברים הבולטים והחשובים עבור כל סטרטאפ מתחיל – הוא מגדיר את הזהות שלה ויחד איתו הם מפתחים את השפה של החברה ובעיקר את גאוות היחידה. את חברת MEMPHIS פגשתי ממש רגע אחרי שהם יצאו מהמרתף של המשפחה, ורגע לפני שהם פורצים בגדול – חברה צעירה ומבטיחה וכך גם בחרתי לעצב את המשרד הראשון שלהם. שילוב של צבעוניות נועזת בשילובים בלתי צפויים יחד עם צורות גאומטריות שמכניסות את הדינאמיות והחדשנות שהצוות הרענן מביא לעולם. יצרנו מרחבי עבודה פונקציונאליים ונוחים עבור המשימות היומיומיות, ובנוסף, הקפדנו להשאיר פינות ישיבה שונות, שיעזרו לעובדים לצאת מהקופסא ולחשוב בגדול. והתוצאה – משרד שמשדר בדיוק את האנשים שחיים בו.







payoneer - תכנון ועיצוב מרחבי פנאי
איך מחזירים את העובדים למשרד?
שטח: 250 מ״ר פרוסים על 5 קומות.
בניין payoneer, פתח תקווה.
מיד כשהגעתי לבניין המשרדים של חברת payoneer גיליתי שלמרות הגודל והעוצמה שהחברה צברה עם השנים, האופי שלה ממשיך להשאר חם וקיבוצי. איך שמים לב לזה מלבד סוג האנשים שעובדים שם? הרצון העז שלהם לדאוג לרווחת העובד ולייצר מקום עבודה אטרקטיבי עבורו – וכן אני נכנסתי. מטרת הפרויקט הייתה לרענן ולחדש את חדרי האוכל והמטבחים של העובדים, וכך לשדרג את חווית העובדים במקום. בחיבור ישיר לאופי החברה, בחרתי להשתמש בצבעוניות עזה ובחומריות עשירה – דבר שגרם לחלל להיות מסקרן, מזמין ונעים. בחרתי להתייחס לאזורי הישיבה פחות כ-״חדר אוכל״ ויותר כבית קפה שמזמינים את העובדים לשוחח האחד עם השני.











Axe&Co - תכנון ועיצוב מתחם בילוי
גולמיות תעשייתית בניחוח הייטק
שטח: 250 מ״ר.
קרליבך, תל אביב.
מהרגע שהלקוחות הגיעו עם הרעיון המטורף ״לפתוח מתחם הטלת גרזנים ראשון בישראל״, היה ברור שהקונספט העיצובי של המקום חייב לשלב שני עולמות מנוגדים לכאורה – חיספוס והייטק. ההבנה הראשונית הייתה שהמטרה שלנו בסופו של דבר היא להנגיש את המשחק לכולם, ולכן נדרשנו ״לעטוף״ את המרחב בצורה בה יהיה לקהל נוח ונעים יותר לשהות בו. במהלך התכנון ובחירת החומרים, הרצון היה מצד אחד להביא לארץ משחק עם ותק בעולם וזהות עיצובית משלו, אבל מצד שני לעטוף אותו במראה יוקרתי יותר ומלוטש, כזה שלא ירתיע – חומרים תעשייתיים בעיבוד איכותי ונעים לעין. השילוב בין החומרים הגולמיים לגימורים המעודנים, נותן תחושה קלילה ותוססת, שמשתלבת בצורה מדוייקת עם בילוי לילי במרכז תל אביב!












סאי - תכנון ועיצוב מסעדה
האוכל והעיצוב מושפעים האחד מהשני
שטח: 60 מ״ר.
מתחם הבורסה, רמת גן.
מסעדות אסיאתיות נפוצות מאד בארץ, ולכן בפרויקט הזה הלקוח ביקש מצד אחד לשמור על איזכורים תרבותיים, אבל מצד שני לתת ביטוי מודרני וחדשני בעיצוב המקום. בחרתי בפלטת צבעים דרמטית, על טהרת הצבעים הכהים, פלטת צבעים שששואבת השראה מאצות ומהירוק של הים. הניגוד לקוים הישרים ולחומרים הנקיים שבחרנו להשתמש בהם בעיצוב המסעדה, בא בדמות איורי קיר קלילים, שמעוררים אמפתיה וחיוך, ובאמצעות גופי תאורה מחומרים טבעיים ובצורות מעוגלות ושלמות. התוצאה היא מרחב שמשרה תחושה שונה ומרגשת – הפסקה באמצע יום עבודה ארוך או בילוי משחרר בסופו.










ש.מיכלסון נדל״ן - תכנון ועיצוב משרד
שיפוץ משמעותי ללא שבירת קירות
שטח: 60 מ״ר.
אליעזר יפה, רעננה.
כשהגעתי למשרד של ש.מיכלסון, חברת נדל״ן משפחתית וותיקה, פגשתי חלל בן 30 שנים, שהזמן עצר בו מלכת. המטרה הייתה ברורה – לרענן את המקום וליצור בו תחושה חמימה מצד אחד ומצד שני תואמת לסטנדרטים שמציבים משרדי ההייטק בימים אלו. הדרישה ״היחידה״ שהייתה לבעלים היא לבצע את השיפוץ כמה שיותר מהר וללא הריסת קירות – מאתגר, אך אפשרי. בחרתי להשתמש בפתרונות תכנון יצירתיים עבור שטחי האחסון, וכתוצאה מכך חללי המשרד נפתחו ונתנו תחושה מוארת ואוורירית יותר. את המרחב עטפנו בחומרים חמימים – דוגמת פרקט עץ ווילונות חצי שקופים – ותיבלנו בנגרות המשלבת גוונים עזים ומעוררים.








אופטימקס - תכנון ועיצוב חנות אופטיקה
עיצוב הנכס משפיע באופן ישיר על הלקוחות שייכנסו אליו
שטח: 60 מ״ר.
שפירא, רמת גן.
רשת אופטימקס הגיעה עם בקשה מיוחדת – הקמת סניף חדש ברמת גן, שיוגדר כסניף ה״בוטיק״ של הרשת. וכאן התחלנו להגדיר יחד את הציפיות שחנות בוטיק משאירה על הלקוח – האם מדובר בתהליך שירות שונה? האם מדובר בדרך התצוגה של הסחורה? בחרנו להשתמש בשילוב צבעים נועז ולא מובן מאליו – כחול וורוד – המטרה הייתה כפולה, מצד אחד ליצור חוויה מפתיעה ושונה ללקוחות הנכנסים, ומצד שני, בגלל המיקום של החנות על חזית רחוב מסחרית, היא בולטת ומושכת את תשומת לבם של העוברים והשבים. ברמת המבנה של החנות, על מנת להדגיש את השירות האישי בה, מיקמתי ספסל בייצור מיוחד בכניסה למקום. החנות הצבעונית מזמינה את הלקוחות לחוויה מעוררת השראה וחמה.
















השוקה - תכנון ועיצוב מסעדה
בועה חוויתית וצבעונית במרכז השוק
שטח: 120 מ״ר.
מיקום: שוק לוינסקי, תל אביב.
פרוייקטים שמשלבים בין מיתוג ועיצוב פנים הם המומחיות והאהבה הגדולה שלי, והשוקה היא בדיוק פרויקט מהסוג הזה. מיד עם ההגעה למקום מזהים את השחקנים הראשיים באזור: קשתות וצבעים עזים. בחרתי לשלב בצורה ייחודית ושונה סגנון עיצוב אוריינטאלי עם נגיעות מודרניות-תעשיתיות. התוצאה היא חיבור בין קשתות בעלות צבעוניות דומיננטית, לבין גרפיקה אמורפית וחומרים תעשייתיים. החלל הוא מעין ״בועה״ במרכז השוק, שמבקש לקחת את האורח לחוויה קצת אחרת באמצע היום. בחרתי להשלים את המראה המגוון עם כיסאות בעלי צורניות זהה, אך בגימורים שונים של פרזול מוזהב ובדים בטקסטורה גאומטרים ופלורלית יחד. הרצון היה לגרום לכל לקוח להכנס ולחקור את הפרטים בחלל – סקרנות בלתי נגמרת.










לב-טייב עורכי דין - תכנון ועיצוב משרד
שילוב עדין בין פונקציונאליות לאסתטיקה
שטח: 60 מ״ר.
מיקום: מגדלי ויטה, רמת גן.
החלל הגיע אלי מלא בפוטנציאל, שלא נוצל כמו שצריך בחלוקה הקיימת. המטרה הייתה ליצור עבור הלקוח משרד עו״ד מכובד ומרשים, שיכיל פיתרונות פונקציונאליים ואיחסוניים נכונים לריטואל העבודה הדינאמי שלהם. בחרתי להתחיל מיחידות אחסון בייצור מיוחד מרצפה עד תקרה, בצורה כזו שהן משתלבות בקירות ההיקפיים של המשרד. עם הכניסה למקום, מקבל את פני הלקוחות דלפק קבלה, שמשדר יוקרה ואלגנטיות, באמצעות שילוב של טקסטורת שיש גידים ועץ אלון מבוקע. ספת ההמתנה בכניסה עשויה טקסטיל בגוון חמרא, שיחד עם הצמחייה הגבוהה, מוסיפה חמימות לחלל. אחת הבחירות החשובות בעיני הייתה לתחום את אזורי העבודה בקירות זכוכית שקופים, בעיקר בגלל המבט הרחב שנפתח וגורם לחלל להרגיש גדול יותר.

















NEOGAMES - תכנון ועיצוב ביתן תערוכה
חווית אירוח אינטימית במרחב תערוכה עשיר
כשניגשים לעצב ביתן תערוכה בתערוכות מעולם הקזינו, אני תמיד לוקח בחשבון את ״המתחרים״ שיהיו סביב הלקוח. תערוכות מהסוג הזה ידועות באפקטים רבים שמשלבים תאורה וצבע, ובאופן כללי בתחושה מאד ״רועשת״. לאחר הבנה של הצרכים של הלקוח, בחרנו ליצור ביתן שיהיה חריג בנוף, ויתן דווקא תחושה נוחה יותר ונעימה, בתוך ״עומס חושי״ שהתערוכה מציגה. השתמשנו בצבעוניות של המותג במינון נמוך יחסית, ויצרנו פינות ישיבה ופינות הדגמה אינטימיות שמזמינות את המבקרים לחוויה שונה מהשאר. הבר המרכזי הוצב במיקום הנוכחי, על מנת להזמין את הסובבים להתארח ולהכנס למתחם. שילוב החומרים – בריקים, עץ וטקסטיל – נותן תחושה חמימה וביתית, כזו שמאפשרת לך לעצור במקום לחוויה ממושכת.










POLLOGEN - תכנון ועיצוב ביתן תערוכה
עיצוב שחור ודרמטי באמצע תערוכת קוסמטיקה? יש דבר כזה…
שטח: 64 מ״ר.
מיקום: תערוכת COSMOPROF, הונג קונג
אחרי כמה שנים מוצלחות עם ביתנים ייחודיים ללקוחות האהובות בחברת POLLOGEN, החלטנו שהגיע הזמן לשנות, ושינוי בתחום תערוכות הקוסטיקה הוא דבר מאד מאתגר. תערוכות קוסמטיקה ידועות בשימוש נרחב בגוונים עדינים ותמונות ביוטי סטנדרטיות. בביתן החדש של החברה, החלטנו להשיק את סדרת הצילומים החדשה – צילומים אומנותיים שהתמקדו הפעם בגוף האישה והתנועתיות שבו – באמצעות עיצוב בועט ודרמטי יותר ביחס לעולם הקוסמטיקה. בחרנו להשתמש בפרופילים שחורים וליצור מבנה קווי עם תחושת המשכיות לביתן המלבני. שילבנו את הצילומים באמצעות הדפסה על בדים חצי שקופים, וכך הצלחנו ליצור עומק מתעתע בביתן – המבקר רואה מדי פעם צלליות של התרחשות ומדי פעם הוא ממש בתוכה.








SIMILARWEB - תכנון ועיצוב ביתן תערוכה
כשלקוחות חובבי צבע מציגים בתערוכת טכנולוגיה חדשנית
שטח: 56 מ״ר.
מיקום: תערוכת dmexco, קלן
כבר מהפגישה הראשונה זיהיתי שיושבים לפני לקוחות עם ראש פתוח, שבאמת רוצים ליצור משהו שונה וייחודי – וללא ספק זה מתבקש להיות חדשניים בתערוכת חדשנות. בחרנו ללכת עם הסלוגן המוביל של החברה ”we have got your bach“ ולהתייחס אליו ברמה הכי מילולית שאפשר – הצבת מסאז׳יסטים בכניסה למתחם, שיצרו דיבור והתרחשות סביב הביתן. את החוויה השלמנו באמצעות שימוש בצבעים העזים של המותג, בשילוב עץ, גרפיקה מותאמת אישית והמון צמחייה נשפכת ברחבי המקום. שילוב מסוג זה יצר מרחב צעיר, דינאמי ותוסס, שגרם לקהל המבקרים לרצות להשאר ולשהות בו כמה שיותר. החשש מצבעים עזים הוא מובן לי בהחלט, אבל התוצאה שהם יכולים לעשות לעיצוב היא בלתי נתפשת.







ניניוס - תכנון ועיצוב חנות צעצועים
פתרונות עיצוביים לשאלות נדל״ניות
שטח: 300 מ״ר.
מיקום: אזור התעשייה, ראש העין.
הבעלים של חנות הצעצועים החדשה ניניוס הגיעו עם האנגר ריק וביקשו דבר אחד ״פשוט״, להפוך את החלל לחנות צעצועים מזמינה ואטרקטיבית עבור הלקוחות שלהם – במקרה הזה הילדים. בחרתי לנצל את הגובה של החלל עבור גלריית תצוגה דו-שימושית – מצד אחד אלמנט שגורם לסיבוב בחנות להיות חוויתי יותר, מעין נקודת עניין מרכזית בחלל, ומצד שני אלמנט פרקטי, שמחפה את כל מחסן הסחורה של החנות. בחרתי להשתמש בפלטת צבעים לא מובנת מאליה בעולם הצעצועים, שמשלבת גוונים פסטליים עזים, ובצורות גאומרטיות פשוטות, על מנת לעטר את החלל וליצור אווירה דינאמית וקלילה. חנות צעצועים חייבת לעורר את הדמיון, ולכן היה חשוב לי ליצור מעטפת עיצובית שתיגע בכל הנקודות בחלל.



















