עיצוב פנים מסחרי לעסקים ומסעדות

איך עושים את זה?

עיצוב של עסק או מסעדה חייב ליצור חוויות חדפעמיות, ולשלב בין אסתטיקה לרווחיות. באיזה אופן? התחושות שנעביר למבקר באמצעות הבחירות העיצוביות שלנו ישפיעו על ההתנהגות שלו במרחב, וכך גם ישירות על הצלחת המקום. תהליך העבודה שלי מתייחס לצרכים הספציפיים של הלקוח ובנוי למידותיו ברמת הקונספט העיצובי ולא פחות חשוב ברמת מיקסום התקציב הנתון שלו. לכל אורך הפרויקט, הלקוח נמצא במצב של וודאות והתהליך משוקף לו באמצעות מפרטים, טבלאות והדמיות רלוונטיות.

optimax

hashuka

lev tieb

neogames

ninios

POLLOGEN

similarweb

השיננית - תכנון עיצוב והלבשת מרפאה

מרפאת שיניים שגורמת לך לחייך

שטח: 150 מ״ר.
בית ויסוצקי, תל אביב.

כשפנו אליי לעצב מרפאת שיניים מודה שקצת צחקתי לעצמיפשוט כי בראש שלי דמיינתי מקום לבן מאד, קר מאד ומעט מאיים. מהר מאד הבנתי שבניגוד להנחה הזו, הרווחתי לקוחות עם רצון עז לעשות משהו קצת שונה בנוף המרפאות. הבסיס לקונספט בפרויקט היה שהלקוח חייב להכנס למרחב עוטף ומשפחתי, כזה שיגרום לו להרגיש נעים ונוח, אבל יחד עם זאת, שיידע שהגיע למרחב מקצועי ומנוסה. שילוב שני גוונים, קר וחם, נבחר כמענהכחול רויאל וכתום חמראשילוב שמחבר בין תחושת ביטחון לבין חיבוק חם. אחד האלמנטים הבולטים במרחב הוא התקרהגרפיקה עשירה ומעניינת עוצבה והופקה עבור המרפאה, כזו שתעביר את הזמן למטופל על הכיסא, ובעיקר תעלה חיוך

ברבה ג׳נטה - תכנון, עיצוב והלבשת מעדנייה

חמישים גוונים של בז׳

שטח: 150 מ״ר.
נחלת בנימין 45, תל אביב.

ברגע שיצאתי מהפגישה הראשונה על פרויקט המעדנייה בנחלת בנימין, ידעתי שהקו העיצובי הולך להיות מונוכרומטירגע אחר וקצת יותר שקט במצא מרחב עירוני סואן. בחרתי לקחת גוון מנחה, גוון אלגנטי ומחבקמייפל עוצמתיולשחק על תתהגוונים שלו, בכדי ליצור מרחב נעים לשהייה ובעיקר ליצור מרחב שהוא רקע להתרחשות בולאנשים שייכנסו, למאפים בויטרינה ולשיחות שיווצרו. את הקנבס המונוכרומטי הזה בחרתי לשבץ בפח המרוגחומר גס ומלוכלך אמנם, שמגיע אלינו מעולמות תעשייתיים, אבל עם ים קסם אישי! חומר שנותן אופי ייחודי למקום, מעין תזכורת לזה שאנחנו במרכז העיר ולגמרי מחוברים לרחוב. השאלה הגרפית עלתה כבר בתחילת הפרויקטאיך מייצרים חזות מיתוגית במעדנייה שהתפריט שלה משתנה? – בחרתי ״לקעקע״ את הקירות באייקונים מתוך הלוגו של המקום, אייקונים שמצד אחד נראים כמו מעין כתב חרטומים מאוייר על קירות ״המערה״, אבל מצד שני מספרים למבקר קצת על לאן הוא הגיע

Axe&Co - תכנון ועיצוב מתחם בילוי

גולמיות תעשייתית בניחוח הייטק

שטח: 250 מ״ר.
קרליבך, תל אביב.

מהרגע שהלקוחות הגיעו עם הרעיון המטורף ״לפתוח מתחם הטלת גרזנים ראשון בישראל״, היה ברור שהקונספט העיצובי של המקום חייב לשלב שני עולמות מנוגדים לכאורהחיספוס והייטק. ההבנה הראשונית הייתה שהמטרה שלנו בסופו של דבר היא להנגיש את המשחק לכולם, ולכן נדרשנו ״לעטוף״ את המרחב בצורה בה יהיה לקהל נוח ונעים יותר לשהות בו. במהלך התכנון ובחירת החומרים, הרצון היה מצד אחד להביא לארץ משחק עם ותק בעולם וזהות עיצובית משלו, אבל מצד שני לעטוף אותו במראה יוקרתי יותר ומלוטש, כזה שלא ירתיעחומרים תעשייתיים בעיבוד איכותי ונעים לעין. השילוב בין החומרים הגולמיים לגימורים המעודנים, נותן תחושה קלילה ותוססת, שמשתלבת בצורה מדוייקת עם בילוי לילי במרכז תל אביב!

סאי - תכנון ועיצוב מסעדה

האוכל והעיצוב מושפעים האחד מהשני

שטח: 60 מ״ר.
מתחם הבורסה, רמת גן.

מסעדות אסיאתיות נפוצות מאד בארץ, ולכן בפרויקט הזה הלקוח ביקש מצד אחד לשמור על איזכורים תרבותיים, אבל מצד שני לתת ביטוי מודרני וחדשני בעיצוב המקום. בחרתי בפלטת צבעים דרמטית, על טהרת הצבעים הכהים, פלטת צבעים שששואבת השראה מאצות ומהירוק של הים. הניגוד לקוים הישרים ולחומרים הנקיים שבחרנו להשתמש בהם בעיצוב המסעדה, בא בדמות איורי קיר קלילים, שמעוררים אמפתיה וחיוך, ובאמצעות גופי תאורה מחומרים טבעיים ובצורות מעוגלות ושלמות. התוצאה היא מרחב שמשרה תחושה שונה ומרגשתהפסקה באמצע יום עבודה ארוך או בילוי משחרר בסופו.

אופטימקס - תכנון ועיצוב חנות אופטיקה

עיצוב הנכס משפיע באופן ישיר על הלקוחות שייכנסו אליו

שטח: 60 מ״ר.
שפירא, רמת גן.
רשת אופטימקס הגיעה עם בקשה מיוחדת – הקמת סניף חדש ברמת גן, שיוגדר כסניף ה״בוטיק״ של הרשת. וכאן התחלנו להגדיר יחד את הציפיות שחנות בוטיק משאירה על הלקוח – האם מדובר בתהליך שירות שונה? האם מדובר בדרך התצוגה של הסחורה? בחרנו להשתמש בשילוב צבעים נועז ולא מובן מאליו – כחול וורוד – המטרה הייתה כפולה, מצד אחד ליצור חוויה מפתיעה ושונה ללקוחות הנכנסים, ומצד שני, בגלל המיקום של החנות על חזית רחוב מסחרית, היא בולטת ומושכת את תשומת לבם של העוברים והשבים. ברמת המבנה של החנות, על מנת להדגיש את השירות האישי בה, מיקמתי ספסל בייצור מיוחד בכניסה למקום. החנות הצבעונית מזמינה את הלקוחות לחוויה מעוררת השראה וחמה.

השוקה - תכנון ועיצוב מסעדה

בועה חוויתית וצבעונית במרכז השוק

שטח: 120 מ״ר.
מיקום: שוק לוינסקי, תל אביב.
פרוייקטים שמשלבים בין מיתוג ועיצוב פנים הם המומחיות והאהבה הגדולה שלי, והשוקה היא בדיוק פרויקט מהסוג הזה. מיד עם ההגעה למקום מזהים את השחקנים הראשיים באזור: קשתות וצבעים עזים. בחרתי לשלב בצורה ייחודית ושונה סגנון עיצוב אוריינטאלי עם נגיעות מודרניות-תעשיתיות. התוצאה היא חיבור בין קשתות בעלות צבעוניות דומיננטית, לבין גרפיקה אמורפית וחומרים תעשייתיים. החלל הוא מעין ״בועה״ במרכז השוק, שמבקש לקחת את האורח לחוויה קצת אחרת באמצע היום. בחרתי להשלים את המראה המגוון עם כיסאות בעלי צורניות זהה, אך בגימורים שונים של פרזול מוזהב ובדים בטקסטורה גאומטרים ופלורלית יחד. הרצון היה לגרום לכל לקוח להכנס ולחקור את הפרטים בחלל – סקרנות בלתי נגמרת.

NEOGAMES - תכנון ועיצוב ביתן תערוכה

חווית אירוח אינטימית במרחב תערוכה עשיר

שטח: 64 מ״ר. מיקום: תערוכת ICE, לונדון
כשניגשים לעצב ביתן תערוכה בתערוכות מעולם הקזינו, אני תמיד לוקח בחשבון את ״המתחרים״ שיהיו סביב הלקוח. תערוכות מהסוג הזה ידועות באפקטים רבים שמשלבים תאורה וצבע, ובאופן כללי בתחושה מאד ״רועשת״. לאחר הבנה של הצרכים של הלקוח, בחרנו ליצור ביתן שיהיה חריג בנוף, ויתן דווקא תחושה נוחה יותר ונעימה, בתוך ״עומס חושי״ שהתערוכה מציגה. השתמשנו בצבעוניות של המותג במינון נמוך יחסית, ויצרנו פינות ישיבה ופינות הדגמה אינטימיות שמזמינות את המבקרים לחוויה שונה מהשאר. הבר המרכזי הוצב במיקום הנוכחי, על מנת להזמין את הסובבים להתארח ולהכנס למתחם. שילוב החומריםבריקים, עץ וטקסטילנותן תחושה חמימה וביתית, כזו שמאפשרת לך לעצור במקום לחוויה ממושכת.

POLLOGEN - תכנון ועיצוב ביתן תערוכה

עיצוב שחור ודרמטי באמצע תערוכת קוסמטיקה? יש דבר כזה…

שטח: 64 מ״ר.
מיקום: תערוכת COSMOPROF, הונג קונג
אחרי כמה שנים מוצלחות עם ביתנים ייחודיים ללקוחות האהובות בחברת POLLOGEN, החלטנו שהגיע הזמן לשנות, ושינוי בתחום תערוכות הקוסטיקה הוא דבר מאד מאתגר. תערוכות קוסמטיקה ידועות בשימוש נרחב בגוונים עדינים ותמונות ביוטי סטנדרטיות. בביתן החדש של החברה, החלטנו להשיק את סדרת הצילומים החדשה – צילומים אומנותיים שהתמקדו הפעם בגוף האישה והתנועתיות שבו – באמצעות עיצוב בועט ודרמטי יותר ביחס לעולם הקוסמטיקה. בחרנו להשתמש בפרופילים שחורים וליצור מבנה קווי עם תחושת המשכיות לביתן המלבני. שילבנו את הצילומים באמצעות הדפסה על בדים חצי שקופים, וכך הצלחנו ליצור עומק מתעתע בביתן – המבקר רואה מדי פעם צלליות של התרחשות ומדי פעם הוא ממש בתוכה.

SIMILARWEB - תכנון ועיצוב ביתן תערוכה

כשלקוחות חובבי צבע מציגים בתערוכת טכנולוגיה חדשנית

שטח: 56 מ״ר.
מיקום: תערוכת dmexco, קלן
כבר מהפגישה הראשונה זיהיתי שיושבים לפני לקוחות עם ראש פתוח, שבאמת רוצים ליצור משהו שונה וייחודי – וללא ספק זה מתבקש להיות חדשניים בתערוכת חדשנות. בחרנו ללכת עם הסלוגן המוביל של החברה ”we have got your bach“ ולהתייחס אליו ברמה הכי מילולית שאפשר – הצבת מסאז׳יסטים בכניסה למתחם, שיצרו דיבור והתרחשות סביב הביתן. את החוויה השלמנו באמצעות שימוש בצבעים העזים של המותג, בשילוב עץ, גרפיקה מותאמת אישית והמון צמחייה נשפכת ברחבי המקום. שילוב מסוג זה יצר מרחב צעיר, דינאמי ותוסס, שגרם לקהל המבקרים לרצות להשאר ולשהות בו כמה שיותר. החשש מצבעים עזים הוא מובן לי בהחלט, אבל התוצאה שהם יכולים לעשות לעיצוב היא בלתי נתפשת.

ניניוס - תכנון ועיצוב חנות צעצועים

פתרונות עיצוביים לשאלות נדל״ניות

שטח: 300 מ״ר.
מיקום: אזור התעשייה, ראש העין.
הבעלים של חנות הצעצועים החדשה ניניוס הגיעו עם האנגר ריק וביקשו דבר אחד ״פשוט״, להפוך את החלל לחנות צעצועים מזמינה ואטרקטיבית עבור הלקוחות שלהם – במקרה הזה הילדים. בחרתי לנצל את הגובה של החלל עבור גלריית תצוגה דו-שימושית – מצד אחד אלמנט שגורם לסיבוב בחנות להיות חוויתי יותר, מעין נקודת עניין מרכזית בחלל, ומצד שני אלמנט פרקטי, שמחפה את כל מחסן הסחורה של החנות. בחרתי להשתמש בפלטת צבעים לא מובנת מאליה בעולם הצעצועים, שמשלבת גוונים פסטליים עזים, ובצורות גאומרטיות פשוטות, על מנת לעטר את החלל וליצור אווירה דינאמית וקלילה. חנות צעצועים חייבת לעורר את הדמיון, ולכן היה חשוב לי ליצור מעטפת עיצובית שתיגע בכל הנקודות בחלל.